მეექვსე დღე დაიქწყო პრეზენტაციაზე მუშაობის გაგრძელებით.შევედით საქაღალდეში
"მოსწავლის ნამუშევარი" და გავხსენით თანმიმდევრობით პრეზენტაციის შაბლონი,გაზეთის შაბლონი და ბროშურის შაბლონი.განვიხილეთ პრეზენტაციის მომზადებისთვის საჭირო ნაბიჯები.შევცვალე პრეზენტაციის შაბლონი და შეუსაბამე ჩემს პროექტს.
ჩამოვტვირთეთ და დავამუშავეთ ბროშურისა და გაზეთის შაბლონი, მოვარგეთ პროექტს და ავტვირთეთ დრაივზე.
შემდეგ ვიმუშავეთ ბლოგზე.დავამატეთ გვერდები,შევქმენით დიზაინი დავამატეთ გაჟეტები.
ტრენინგის ბოლოს მივიღეთ საშინაო დავალება.შაბლონის შევსება,მოსწავლის როლის მორგება.
"მოსწავლის ნამუშევარი" და გავხსენით თანმიმდევრობით პრეზენტაციის შაბლონი,გაზეთის შაბლონი და ბროშურის შაბლონი.განვიხილეთ პრეზენტაციის მომზადებისთვის საჭირო ნაბიჯები.შევცვალე პრეზენტაციის შაბლონი და შეუსაბამე ჩემს პროექტს.
ჩამოვტვირთეთ და დავამუშავეთ ბროშურისა და გაზეთის შაბლონი, მოვარგეთ პროექტს და ავტვირთეთ დრაივზე.
შემდეგ ვიმუშავეთ ბლოგზე.დავამატეთ გვერდები,შევქმენით დიზაინი დავამატეთ გაჟეტები.
ტრენინგის ბოლოს მივიღეთ საშინაო დავალება.შაბლონის შევსება,მოსწავლის როლის მორგება.
Комментариев нет:
Отправить комментарий